Noen som kan være behjelpelig med Vagcom?

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg ny bil og skulle gjerne sjekket feilkoder på den, men har ikke investert i vagcom ennå så lurte på om noen kan være behjelpelig med det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er forresten en '96 Audi A4 1,8TQ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke så mye respons her. men om du trenger hjelp enda så kan jeg ta ett søk for deg. send meg en pm om det skulle være aktuelt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger en utlesning av feilkoder jeg og, sender deg en pm når jeg er ferdig med eksamensperioden hvis det er greit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var ikke så mye respons her. men om du trenger hjelp enda så kan jeg ta ett søk for deg. send meg en pm om det skulle være aktuelt

 

Er desverre reist ut på jobb nå så er ikke hjemme før om fire uker. Vurderer å bestille den vag com lite til jeg kommer hjem igjen :)

 

Men takk for svar, sender deg en pm og jeg ikke har fått kjøpt det når jeg er hjemme igjen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kabel om det er av interesse :) Send meg en SMS på førtiåtte-nulltre-åttito-tyve!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har mulighet til å lese ut feilkoder for meg en av de neste dagene? Må finne ut av hva som er galt med abs og esp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.