#1 Skrevet November 18, 2013 Har kjøpt meg ny bil og skulle gjerne sjekket feilkoder på den, men har ikke investert i vagcom ennå så lurte på om noen kan være behjelpelig med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2013 Bilen er forresten en '96 Audi A4 1,8TQ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2013 var ikke så mye respons her. men om du trenger hjelp enda så kan jeg ta ett søk for deg. send meg en pm om det skulle være aktuelt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2013 Trenger en utlesning av feilkoder jeg og, sender deg en pm når jeg er ferdig med eksamensperioden hvis det er greit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2013 var ikke så mye respons her. men om du trenger hjelp enda så kan jeg ta ett søk for deg. send meg en pm om det skulle være aktuelt Er desverre reist ut på jobb nå så er ikke hjemme før om fire uker. Vurderer å bestille den vag com lite til jeg kommer hjem igjen Men takk for svar, sender deg en pm og jeg ikke har fått kjøpt det når jeg er hjemme igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 23, 2013 Jeg har kabel om det er av interesse Send meg en SMS på førtiåtte-nulltre-åttito-tyve! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 11, 2013 Noen som har mulighet til å lese ut feilkoder for meg en av de neste dagene? Må finne ut av hva som er galt med abs og esp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...