Anbefalte innlegg

Haster: Ønsker bryter til tåkelys til audi 80/90. Vet ikke hvor lenge disse bryterne ble brukt, men ihvertfall fra 87-91. Ta kontakt kveld/nattetid 936 34 800, eller dagtid/kveld fra førstkommende onsdag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som eventuelt vet hvor jeg kan skaffe denne? Gått ut hos møller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tåkelys bak eller tåkelys foran?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig begge deler, men det viktigste er forran. Er ikke helt sikker, men tror disse bryterne er helt like, bprtsett fra dekseletet som kam byttes uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ifølge ETKA så er bryteren helt lik på 80 b3/b4/typ89, og 100 typ44/C4.

 

Fant den for 11euro på oemvwshop.com

 

Delenr tåkelys foran: 893941535

Delenr tåkelys bak: 893941563

http://forum.vacn.no/showthread.php?254295-***OEMVWSHOP-COM-alle-OEM-VAG-DELER***-TAXFREE-Shopping**WEBASTO-EBERSPACHER&p=2871347#post2871347

 

Evt Ebay.

http://www.ebay.com/itm/Schalter-Nebelscheinwerfer-Audi-80-90-Typ-89-B4-893941535-893-941-535-/251384759284?pt=DE_Autoteile&hash=item3a87b303f4

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg har! Skal sjekke i morra :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info kan du bruke brytere fra eldre A6 i tillegg. Disse har en B bak delenummeret. De har LED-lys noe som betyr at de fortsatt lyser. Jeg kan lete opp en bryter uten lys dersom du ikke får tak i fra noen andre. Har tatt en oppgradering av mine brytere en gang i tiden.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også tåkelysbryter fra '94 A6 liggende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, takk for link til denne butikken. Viste ikke om den, og den er jo kjekk å ha. De var dessverre tydeligvis tom for bryteren, så da må jeg gjøre en avtale med en av dere andre som hadde en bryter. Hvis en av dere bor i Oslo omegn eller Gjøvik omegn, så er det det enkleste for meg. Send gjerne en PM til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.