#1 Skrevet November 18, 2013 Lurer på å bytte olje på automatkassa til allroaden min, og trenger en pumpe for å fylle olje på kassa igjen, da dette gjøres fra undersiden. Noen som har en slik en som jeg kan låne om jeg finner på å bytte olje? Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2013 Har brukt den manuelle gullfarga fra biltema til dette selv, tror den koster 79kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2013 Har du en link til denne? Har sett igjennom etter en som var anbefalt i en tråd og guide, men den var dessverre utgått.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2013 http://www.biltema.no/no/Bat/Motortilbehor/Verktoy-og-tilbehor/Oljeskiftpumpe-260006/ denne har jeg brukt, du trenger bare en gummi bend på tuppen av det tjukke røret for å få olja opp og ned i bunnpanna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 18, 2013 Ok Takk skal du ha! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...