#1 Skrevet November 18, 2013 Hei noen som har godkjennings papirer til koni senke sett til golf mk1 gti? jeg har både koni dempere og koni fjærer noen som kan fikse en god kopi til meg av godkjennings papirer? vh svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 18, 2013 Kan nummeret leses av? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 18, 2013 hei må sjekke nr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 18, 2013 det er gule dempere med blå fjærer. står koni 073 på fram fjærer og 074 på bakfjærer. det står også JFH på fjærne. på bak dempere står. 1805 8041 1101 sport på fram dempere står vw 060 c 1714120210/0, og så tror jeg det sto vw 056 på den andre. Men de er helt lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2013 noen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2013 Finner ikke noe komplett sett på Koni sine sider. Delenummeret du har på fjærbeina foran er sikkert på selve fjærbeinshylsa (ser det er et VW Golf 1-delenummer). Innsatsdemperen heter sikkert 8641-1048Sport eller 86-1919Sport. I verste fall ryker du på et sett nye fjærer, for å få papirer. Demperne er jo meget brukbare uansett:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2013 ok tenkte jeg skulle selge dette nå, og da er det best å ha papirer med. men selger det for 3000,- uten papirer. veldig bra sett. hvis jeg kjøper nye fjærer, følger det d med papir på disse? må vel uansett ha papir til demperne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 20, 2013 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 23, 2013 opp med seg. trenger fortsatt godkjennings papirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 23, 2013 trenger ikke papir på demperene. Er fjærene du trenger TUV papirer på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 28, 2013 da er dette løst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...