Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som har byttet lyktene foran/bak på B7 avant? Regner med at lyktene er like på alle B7 avant, inkludert RS4.

 

Har sett på disse hos P&R:

 

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b7/frontlykter/dayline-led-lykter-04-07_2

 

http://www.partsandretards.no/belysning/lykter/audi/a4-b7/baklykter/depo-led-baklykter

 

noen som har noen bilder av dette på bil?

 

Kult eller trist?

 

Er det komplisert å bytte dette? Jeg noob på skruing.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes ikke de frontlyktene passer i det hele tatt til B7en, men det er nå min mening.

 

Her har du guide for å skifte frontlykter iallefall;

Guide

 

Baklyktene er vel forsåvidt greie, du finner noen bilder hvis du googler "depo rear lights b7"

 

De ytre baklyktene er veldig lette å fjerne, er bare en skrue. De indre baklyktene må du først ta av det indre trekket på bagasjelokket mener jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var veldig usikker på frontlyktene selv...De som sitter på originalt er blitt litt slitte/falmet, men det klarer jeg sikker å fikse med litt våtsliping og polering - eller

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gå heller for å slipe/polere de originale lyktene Espen:) ser mye bedre ut en de der...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett orginale RS4 xenonlamper gått 28k

Skal ha 3500,- for de

Er komplette

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ett sett orginale RS4 xenonlamper gått 28k

Skal ha 3500,- for de

Er komplette

 

Jeg har fått en del tips om hvordan jeg kan pusse opp de lyktene som sitter der, jeg prøver det først. Hvis det ikke funker så er lyktene dine, Trond, superaktuelle. Jeg sender deg en PM nå jeg har fått teste litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil du ha "nye" hovedlykter vil jeg anbefale deg å pusse opp de gamle, samt å fjerne det oransje glasset i blinklyset.

 

IMG_0626.jpg

 

Eventuelt kan du også lakkere innsiden sort.

 

2013-01-04-17.38.43.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en A4 med de baklyktene i går. De så helt greie ut de, det eneste jeg personlig ikke likte med dem var at LED'ene ikke omkranset tåkebaklyset også, men stoppet halvveis i den innerste baklykten. Ellers var de fine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har de baklyktene på min a4 avant. de er helt ok i utførelse. men ikke helt 100% i passform. samt att halvparten av ledene på ene inner lykta har slutta og funke.

 

så jeg kommer heller til å sette på org lykter igjenn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.