Anbefalte innlegg

Selger pendlerbilen. Den har akkurat rundet 200000 km. Jeg kjøpte den for ca. 2 år siden og har i mitt eie fått nye dempere, glødeplugger og tettet en eksoslekkasje (som jeg kommer på i farta). Videre har jeg byttet olje og filter hver 10000 km. Jeg kjøpte bilen da den hadde gått ca. 160000 km, den hadde da servicehefte fram t.o.m. 140000 km.

 

Det medfølger stålfelger med piggdekk (går hvertfall en sesong til) og alufelger med sommerdekk (går til nød en sesong til? må sjekke nærmere).

Motor, gir og clutch virker veldig bra, den starter alltid og går veldig billig (jeg har ligget på 0,65 l/mil på blandet kjøring).

 

Neste EU-godkjenning er 31.03.2014, årsavgift for 2013 er selvsagt betalt.

 

Sikkert glemt noe, bare å ta kontakt for mer info. Bilen står i Moss, men jeg er ofte i Fredrikstad og kan eventuelt ta den med dit.

Jeg skal prøve å få tatt flere bilder straks.

 

bilde.jpg

 

Kontaktinformasjon:

PM

E-post: jn (at) nds.no

Tlf.: 900 69 894 (ring etter kl. 16:00, SMS "hele" døgnet)

 

Prisantydning:

8000,-/BUD

 

Negativt med bilen:

  • Den er ikke noe smykke, men lite rust til å være så gammel. Noe overflaterust i hjulbuer. Stensprut i front, ellers ok lakk.
  • Taklue har hatt lekkasje og er nå tettet igjen med sikaflex. Noe fukt i teppet ved passasjersetet, holder på å tørke opp nå.
  • Sprekk i frontrute, bør byttes før neste EU-godkjenning.
  • Stoffet i setene bak har løsnet i sømmene.
  • Vifteremma skriker litt ved kald motor
  • Vindusvisker bak er knekt
  • Radioantenne er knekt
  • Bakluke holdes ikke oppe av "demperen"
  • Lås på førerside er ødelagt etter innbruddsforsøk, må låses fra innsiden

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump... Går på dynga snart, hbo vrakpant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.