Komplett Nytt LPG gass anlegg 2.3 20v 170hk - Førde Sogn og Fj.

Anbefalte innlegg

Har eit komplett lpg gass anlegg til cupe, kun kjøyrt rundt 5000km, hadde det i ein bil eg brukte som student før eg sendte eine råda ut sida på blokka. Bilen har vert strippa til skalet og holder på å bli gjennopbygd som 10vt gatebil, så då blir lpg anlegget litt overflødig.

Anlegget blei montert av gas tech, og kan oppdrives papir og alt på. Dei kan sikkert montere det i ny bil etter interesse, skal begynne demontere i helga og gjere karosseri klar til lakk.

med 170hk var gassforbruket på blanda kjøyring rundt 1.3, og langkjøyring ned på 0.8-0.9, med gasspris på rundt 6-7 kroner i dag så er det mykje å spare for den som vil bruke bilen til pendling og bruksbil.

Anlegget er eit vanlig "spreder" system med egen innsats på innsuget og ein fordamper einheit. alt med elektronisk styring fra cupe med autostart på bensin og auto swich til gass, og bryter for å velge manuelt mellom gass og bensin.

Skal starte demontering av dette i helga so tek eit par bilder da, alt er plug and play til CUPE, tanken montert mellom dempertårn bak, 50 liter tank ca.

Dette anlegget koster per dags dato rundt 25 - 30 0000 ferdig montert i bil om ein kjøpe det nytt.

Selges for 5000/bud komplett. Kan ta ei veke eller to til eg får det demontert og pakka for salg. Avhenging av kor mange fridager eg får fram mot jul og eventuelt kor få timer søvn eg treng. Usikker på transport då det er gass på tanken, så beste er vel å hente anlegget. men mulig eg kan tømme den før salg..

Bilder kjem til helga

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.