#1 Skrevet November 19, 2013 (endret) Solgt! Selger min 2001 mod audi S3 som har rullet 133000. Det er nye sommerdekk og gode vinterdekk på bilen. Det er ellers byttet til nye xenonlykter, justerbart understell, eksos hele veien og chip. Innvendig vil jeg si at bilen er strøken når man tenker på alder. Utvendig er det et par små ting som det blir på en brukt bil men ingen bulker eller større skader. originalt Bose anlegget. Har i høst tatt service på AC anlegget og byttet mye deler. Hadde håpet å få ca 120 for den men er åpen for seriøse bud. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=45362285 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2013 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2013 Viss noen er interessert kan den selges rimeligere innen mandag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2013 Står her enda da det var en useriøs kjøper jeg hadde avtale med brøt denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 16, 2013 Kom med bud hadde vært greit å fått den bort til jul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...