#1 Skrevet November 19, 2013 Siden jeg bor langt oppi nord vurderer jeg å anskaffe ekstralys å montere på bilen min. Møtte for litt siden en mk6 med 2 bøtter i fronten å det passet overhode ikke inn på denne bilen, har detfor sett på en ledbar fra megalys. Tanken var at en slik kunne plasseres under skiltet foran slik at det ikke var så dominerende. http://www.megalys.no/products/lpx910 Hvordan er det å koble opp en eller 2 slike på en såpass ny bil, blir det feilmeldinger alle veier? En smule nybegynner spørsmål men har aldri lekt med elektronikken på "nye" bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 19, 2013 Er ikke noe problem:) bare og koble opp som vanlige tusenmetringer med rele osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 19, 2013 Styr unna Megalys! Søk litt så finner du svært mange dårlige erfaringer med firmaet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 19, 2013 Så bra, trodde det kom til å bli noe hokkuspokkus med varsel lamper å tull siden jeg leser at slikt dukker opp når man byttet bak lykter og slikt til led Okei får gjøre det, kjenner mange her som har handlet med di og er kjempefornøyde med servicen der. Men trenger ikke handle der Noen tips til noe lignende som ikke ødelegger hele fronten på bilen? Siden jeg har xenon kan jeg jo også bytte til 6000K pærer, men blir ikke lysene dårligere da når det er vått på veiene(som der er halve året her) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 19, 2013 Jeg synes lyset på våt mørk vei blir bedre med 5000-6000k pærer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 19, 2013 Jeg har en slik montert : http://bilbelysning.no/produkt/ekstralys/rigid/10-sr-series . 5100 lumen lyser helt hinsides. Dog ikke lovlig i dette molbolandet, men det driter jeg i. Kjøp på ebay, sparer fort halve prisen da, det gjorde jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 19, 2013 Takk for tipset, klarer ikke helt å bestemme meg. Kjenner at jeg savner enda mere lys når jeg pendler 3mil hver vei til jobb nå på denne årstiden Står vell gjerne i loven at skal man ha ekstralys så skal di være i par? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 19, 2013 Stemmer det, alle lys skal være montert parvis, og e-merket eller ce-merket. Samt referansetall skal ikke overstige 100% tilsammen på hovedlys og ekstralys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 19, 2013 Har to av de som linkes i første post her... Dem er suuupre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 20, 2013 Hehe, det hørtes suuupert ut Bare å begynne å spare så jeg får råd til 2 da Når jeg først holder på å spør så link til et par 6000K pærer til golfen uten at du koster skjorta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 28, 2013 Er det noen som har bilder av slike ledbars på bil? Jeg har lurt litt på å montere en slik som er linket til i første post på min Passat om den ikke blir for dominerende. Tips råd og erfaringer mtp plassering og type lys tas imot med takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...