Rabattavtaler på dekk.....

Anbefalte innlegg

Hei

 

Skulle ha meg nye Vinterdekk, så tenkte å bruke rabattavtalene i Bergen.

 

Solberg Dekk AS

 

45% på dekk

 

Kontaktperson så ligger vi inne i Intranettet deres under VACN Bergen

Medlemskort MÅ fremvises FØR man spørr om pris. Og denne avtale gjelder også for hele klubben.

 

Kontakt: 55 39 16 50 v/ Bjørnestad

Adresse: Solheimsg. 50 5058 Bergen

 

Her har jeg prøvd alle avdelinger, ingen som vet noen om rabattavtale, eller dette navnet.

 

Så prøvde jeg:

Dekk & Felg Spesialisten AS

 

Avtalen heter seg at vi får den beste prisen de til enhver tid kan gi oss. Han har også enkelte bilpleie produkter på tilbud inni mellom.

Han ønsker gjerne at medlemmene sender han en mail på forhånd om mulig.

 

Dekk & Felg Spesialisten AS

Kanalveien 54

5068 Bergen

 

Telefon: 55 59 62 30

Telefax: 55 59 62 31

 

georg@dekk-felg.no

 

 

Fikk pris , der jeg sparte 9 kr pr dekk, etc. Ingen tilbud der i gården, sa jeg var medlem i vacn, og han visste om det. Men prisene var som normalt.

 

Er det andre steder i Bergen der de har bra priser på dekk?

 

Mvh

 

Jarle (Bergen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv Hjemdekk i Godvik, de skal være rimelige:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn på hjemdekk handler jeg ofte hos, god service og

alltid behjelpelig

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

solberg dekk??? dei finnes jo ikkje lenger, Dekk 1 tok over for dei for mange år sida.

som sagt så skal vel dekk 1 stå under rabattavtaler. men det er vel forsatt ikkje fikset. Eg tok dette opp i denna tråden.

http://forum.vacn.no/showthread.php?232659-Gjeldende-rabattavtaler-Bergen&highlight=dekk

 

Dekk 1 blir sur viss man ikkje viser kort før man spør etter pris. eg tok ein test med og utan klubbkort hos to forskjellige dekk1 butikker. det var veldig lite å spara, men best service hos dekk1 på minde:)

 

for å spara tid og penger så ringer du forskjellige butikker og pruter. hørt fleire som har gjort detta og spart ein del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk.no er alltid blant de billigeste etter min erfaring

 

Men ser dere søker i bergen og da blir det litt feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen folkens!

 

Ble mye ringing gitt...

 

Men det ble Hjemdekk.no I Drotningsvik., De tok tlf, var hyggelige, og hadde gode priser... Anbefales:-)

 

Mvh

 

Jarle

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg leverer bedre priser enn Hjemdekk.no i Drotningsvik.... på 205/55-16 har eg vært 1000kr rimeligere.

Ta kontakt på PM.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter erfaring så har jeg alltid vært bedre tjent med å kjøpe på nett, feks dekkonline.com.

Tar man seg tid til å forhøre seg rundt angående omlegging så får man som oftest dette også til en fornuftig pris også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor måtte en på Solberg Dekk vise medlemskortet FØR en spurte om pris? Er det fordi de skal "justere" den veiledende prisen før en gir en pris? gjennomført suspekt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor måtte en på Solberg Dekk vise medlemskortet FØR en spurte om pris? Er det fordi de skal "justere" den veiledende prisen før en gir en pris? gjennomført suspekt

 

Du får ikke 45% på den vanlige prisen, men på en spinnvill før pris. Som jeg skrev tidligere når jeg tok ringerunde var "vår" rabatt på 45% på dekk 1 var dette de dyreste.

Jeg har også prøvd og benytte meg av NAF rabatt tidligere, dette og endte opp med en dårlig pris. Det er rart at ikke foreningene som lager avtalene ikke følger opp dette bedre, det må være i begges interesse og gjøre dette bedre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SJekk gjerne pris på dekkonline å ta kontakt med meg... Matcher ofte de prisene ! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får heller ikke nordiske vinterdekk fra dekkonline/delticom (kun pigg), så det blir uansett ikke sammenlignbart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk.no er fint å sammenligne med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SJekk gjerne pris på dekkonline å ta kontakt med meg... Matcher ofte de prisene ! :)

 

Legger du om også? Tenker da på gamle dekk som skal på gamle felger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Interdekk.no er fint å sammenligne med.

 

Har også veldig god erfaring med de! Billig og de leverte kjapt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man får heller ikke nordiske vinterdekk fra dekkonline/delticom (kun pigg), så det blir uansett ikke sammenlignbart.

 

Dette stemmer ikke..

 

Her er et eksempel: http://www.dekkonline.com/cgi-bin/rshop.pl?Marke=Nokian&X-Profil=Hakkapeliitta%20R2&X-Name=225%2F45%20R17%2094R%20XL&dsco=129&details=Ordern&typ=R-242511&ranzahl=4&rsmFahrzeugart=PKW&sowigan=Wi&Breite=225&Quer=45&Felge=17&Speed=R

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger du om også? Tenker da på gamle dekk som skal på gamle felger?

 

Ja, dette er ingen problem.

Enten kan du komme med bil og dekk litt utafor Åsane, eller så kan du levere felg og dekk i sentrum/Laksevåg, så plukke de opp igjen dagen etterpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser det er eit par som har sendt PM her.. Er ikkje alltid innom her, så dersom det haster, så send gjerne ein melding på facebook... Roar Hylland :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

min erfaring: skulle ha 1 stk Hakkapelitta 7 pga punktering. 185/60-15.

Dekk og felg spesialisten: Måtte ringe 2 ganger pga de ikke tok tlf. pris: 1250 kroner, spurte om hvorfor det var dyrere enn hva som står på hjemmesiden deres, selv med med rabatt. Fikk da til svar at de måtte få hentet dekket, så da ble det seff dyrere.

 

Snakket så med hjemdekk, han sa han måtte hente det i Åsane, skulle ha 1000 kroner ferdig montert på bilen.

 

250 kroner i forskjell, begge plassene måtte hente dekket fra annet lager, dyreste stedet var med VACN-rabatt (eller mest sannsynlig ikke). Trenger vel ikke å fortelle hvem jeg gikk for.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.