#1 Skrevet November 20, 2013 En coil har røket på min 99 a6 1.8t. Denne har gått 320000km. Holder det og bytte den ene, eller kan jeg regne med at de andre snart ryker også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 20, 2013 Lurt å bare bytte alle når du først er i gang, de er ikke så fryktelig dyre uansett. I en knipe kan du fint bytte bare den ene, men da har du deg selv å takke når den neste ryker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 20, 2013 Jeg hadde bestilt 2 coiler, bare byttet den som var gåen og hatt den andre i reserve. Det er ikke noe 'typisk km eller alder' ved av disse ryker, de kan vare bilens levetid ut, de kan ryke en gang i mnd, en gang pr år, ingen fasit på dette så jeg ser ikke nødvendigheten i og skifte ut deler som er helt i orden, det er i allefall slik jeg har gjort det på biler jeg har hatt dette problemet fremfor meg på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 20, 2013 De ryker når som helst, når jeg hadde a4 på coil "skjekk" hos møller, så bytta de 2 stykk på garanti, etter 1 uke røyk det en coil heldt plutserlig, så helt unødvendig å bytte flere av gangen vis de fungerer, heller ha noen i reserve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 20, 2013 Da bytter jeg den som er gått 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...