#1 Skrevet November 20, 2013 Noen her i nærområdet som har en AEB ECU med ferdig loddet sokkel som jeg kan låne for å teste om det er noe feil med min? Jeg har AJL motor så derfor må det være sokkel i den ECU'en hvis det er fra en AEB. Kan gjerne betale en liten slant for å låne den en time eller to hvis noen har en! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2013 Fikk låne Christian Våge Stokke sin ECU i dag, og feilkodene viste seg og være der med den også, testet hans bil først for å se om alt fungerte som det skulle på hans bil, og det gjorde det. Prøvde til og med hans gasspjeld som jeg så med mine egne øyne virket i hans bil med riktige verdier og det gikk ann å ta en TBA, men fikk samme feilkodene og for lave verdier når jeg satt det i min bil, så da kan både gasspjeld og ECU strykes på lista over mulige feil. Takk til Christian Våge Stokke for at du tok deg tid til å hjelpe meg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2013 Har en ecu liggendes som eg ikkje treng 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...