Varmespeil, mangler tilkobling for autodim? Se bilde...

Anbefalte innlegg

Kjøpte nytt varme speil til min skoda superb, men på det nye speilet mangler det en sløyfe som er til autodim av varmespeilet. Dette kan ikke flyttes over. Sett på nett og alle disse speilene som selges er uten dette. Hva er da vitsen i å selge disse speilene?? Irrirtert.

Prøvde å tegne inn med rødt der det skal sitte noe orginalt.

speil2.jpg

speil.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at du har fått rett speil?

I ETKA er det et hav av forskjellige speil alt etter utstyrspakken på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vel, kjøpte di på ebay.... så trodde bare det vare tilkobling til varmen på speilglasset jeg trengte, di selger heller ikke noe annet, kostet 93 kroner så, ikke noe tap. men må sikkert kjøpe orginalt. Har du bilde du kan legge ut av dele nr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fåreslår at du tar ut speilglasset og ser om det er noen delenr der :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, får vel ta det av enda en gang.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant nå ut at den tilkoblingen er til auto dimming av sidespeilene. Og disse koster over 2000kr bare for et speilglass!!!... lite aktuelt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etka sier at dem koster 3072 inkl moms :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etka sier at dem koster 3072 inkl moms :P

Det er jo et ran. Da blir det speil med bare varmetråder til 93 kr på ebay på andre siden også. Skal uansett ha soting foran

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fant ut akkurat det samme, nytt er altfor dyrt, når oppvarmingen sluttet å virke på mitt speil med dimming. Nysjerrig som jeg er så ville jeg se hvorfor det ikke virket og det viste seg at fuktighet hadde trengt inn og kobberfilmen hadde irret i stykker. Jeg klarte med møysommelig arbeid å fjerne varmefolien. Gjorde rent og tok av varmefolien på et annet speil jeg hadde og flyttet over. Masse penger spart. Hadde helt klart hatt problemer med å kjøpe til den prisen, men jeg liker dimmefunksjonen veldig godt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.