#1 Skrevet November 20, 2013 Da var det nytt lokallagsmøte for tur ! Sted: Bygarasjen Skien Klokka: 19.00 Håper på bedre oppmøte enn sist møte ! Bygarasjen er forøvrig "oppvarmet", så er ikke veldig kaldt der. Mvh Even Lokallagsleder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 For å ha gleden av å være førstemann som svarer; jeg kommer:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2013 Regner med å dukke opp jeg også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 28, 2013 Jeg også Noen som kan ta med noen skiltplater? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2013 Om Jan Erik kommer, så tar han med ! Evt, så skal jeg få tak i dersom han ikke dukker opp ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2013 Hvordan ble oppmøte? Ble det knipset noe bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2013 Dårlig med bilder denne gangen Var vel 7-8 oppmøtte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 4, 2013 Må si at oppmøtet var bra. Faktisk så bra at det var antydning til klikkdannelse: smil :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...