#1 Skrevet November 21, 2013 Med framjula i bakken og bakhjula i lufta, hva er normal slark når man har bilen i 1gir og dreier mellomakslingen? Jeg kan dreie "10 minutter". Syns det virker ganske drøyt.. Har ganske heftig med quattroslark:O 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2013 10min a 12 timer? Det er jo ingenting :-) Det er jo ikke uvanelig med 0, 5-2 timer på gamle 90q feks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2013 10min av 60:-) eller 2 timer har jeg. Okay, da er ikke 2 timer så ille alikevell:-) Og med bakhjula nede har jeg ca. 1time:-) Dette er kansje mye til bakdiff å være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2013 Misforstå meg korrekt.. det er mye, men det gjør ikke at bilen din stopper Men dersom du ikke tenker at bilen feks "slår" i første gir så er det vel ikke så stort problem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2013 Tja...om jeg triller slik at motoren bremser, for så å hoppe på gassen så slår det hardt, hardt nok til at sand å grus kan falle fra hjulbuene=P Jeg får tighte opp bakdiffen da:-) Noen som vet om man kan gjøre noe med girkassa, senterdiff eller framdiff for å stramme opp sjiten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2013 Vær sikker på at verste slakken/ problemet oppstår der før du gjør noe. Feks. mitt største problem var kassa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 23, 2013 Du sa problemet var kassa, hva gjorde du med det?:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 23, 2013 Har vært borti en halv omdreining på mellomakslingen på en Mercedes! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...