#1 Skrevet November 21, 2013 (endret) Hei, hvor får man best og billigst longlife service til en liten 2012 Golf TSI? Møller skal ha ca 3,800 for long life service (den aller første) inkl noen filter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2013 Har du sjekket om Møller gir VACN rabatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2013 Sjekker nå. Syns 3800 er mye for litt olje og filter, kunne gjort det selv, men vil ha det stempelet da, og mob-garantien... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2013 Det er vel mer enn bare olje og filter, de går vel over bilen generelt. Er en del punkter har jeg forstått. Min skal på service om en uke, 3800,- for servicen og 400,- for pollenfilter. Totalt lander det på 4600,- inklusive leiebil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2013 På vanlige småservicer er det latterlig lite som gjøres. Sjekke mønsterdybde, dekktrykk(?), og om lys virker, i tillegg til nevnte oljeskift. Hadde min på 60kkm service og jeg må bare le av hva jeg har betalt ca 7000,- for! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2013 Hør med Mekonomen ? Har ikke ikke de prisgaranti ? Mener å ha lest det et sted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2013 Det er rett og slett helt latterlig. Men jeg er jo så dum som gjør det, vil av en eller annen grunn ha den mobgarantien. Litt rart egentlig, for 5 års garanti har jeg uansett, og jeg har jo veiredning i forsikringen min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2013 På vanlige småservicer er det latterlig lite som gjøres. Sjekke mønsterdybde, dekktrykk(?), og om lys virker, i tillegg til nevnte oljeskift. Hadde min på 60kkm service og jeg må bare le av hva jeg har betalt ca 7000,- for! Hos Møller? Når jeg bestilte service nå nettopp ble jeg fortalt at det er en hel del punkter bilen skal igjennom, inklusive bytte av olje og filter. Forøvrig førstegangsservice min også skal på. Det er rett og slett helt latterlig. Men jeg er jo så dum som gjør det, vil av en eller annen grunn ha den mobgarantien. Litt rart egentlig, for 5 års garanti har jeg uansett, og jeg har jo veiredning i forsikringen min... Mobilitetsgaranti får du hos Mekonomen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 21, 2013 Stikk på Bilxtra og få gode VW Audi Club-rabatter på alle delene + oljen du skal ha byttet (tilsvarende deler) for så å stikke på møller og vis Medlemkortet ditt så du får klubb-rabatter på selve servicen. Billigere får du ikke for det stempelet i boka di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 21, 2013 Sjekker med Erik Arnesen på Bryn, spent på om han har samme pris. Hos Møller får jeg lånebil. Er verdt noen kroner for meg det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 21, 2013 Lånebil får du vel på Mekonomen verksted ? Det gjør du her. Dessuten, får du også VACN-rabatt på Mekonomen. Det er vel 10 eller 15 % tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 21, 2013 er det ikke prisgaranti på møller da,vise skriftlig pris fra anet verksted? er ikke mekonomen mob garanti bare ett år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 21, 2013 Hos Møller? Når jeg bestilte service nå nettopp ble jeg fortalt at det er en hel del punkter bilen skal igjennom, inklusive bytte av olje og filter. Forøvrig førstegangsservice min også skal på. Mobilitetsgaranti får du hos Mekonomen også Møller ja. Blir mye punkter når hvert hjul får sitt punkt. -"Sjekke vinduspussere for slitasje" -"Sjekke spylerdyser og funksjon" :D Veldig bra at det blir sjekket, men ikke at det skal koste så inni h.. mye! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 21, 2013 Møller ja. Blir mye punkter når hvert hjul får sitt punkt. -"Sjekke vinduspussere for slitasje" -"Sjekke spylerdyser og funksjon" :D Veldig bra at det blir sjekket, men ikke at det skal koste så inni h.. mye! jobber ikke du på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 27, 2013 jobber ikke du på møller? Nei.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 27, 2013 Sjekker med Erik Arnesen på Bryn, spent på om han har samme pris. Hos Møller får jeg lånebil. Er verdt noen kroner for meg det... Fikk du noen pris hos Erik Arnesen på Bryn? Bruker de som regel til det meste annet jeg skal ha gjort på bilen, så om de har bra pris på serivce så kan man jo velge de. Så en plakat de hadde stående på kundemottaket sitt med noe rundt 4000,- eller noe for service. Kan hende jeg så feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 28, 2013 Nei, elendig nok svarte de aldri. Sendte epost til setviceleder. De har kanskje like elendig kundeservice som på møller Skøyen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 29, 2013 Var innom der i dag tidlig, 4000 og noe smått skulle de ha for 30.000km service på min Polo. Rabatt til VACN var han ikke sikker på, men regna med at vi har det. Nå har de vel en eller annen kampanje på nett på service og deler. 15-20% snakka han om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 29, 2013 Måtte purre på Erik Arnesen på Bryn. Da kom de med pris på over fire tusen. Jeg sa at jeg fikk 3800 eller noe på Skøyen og da slo han til med 15% og endte på 3400. De tilbyr ikke gratis lånebil noe jeg får på møller Skøyen. Så spurte Skøyen om de kunne matche erik Arnesen og de ville de, så da blir det billigere og lånebil på Skøyen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...