#1 Skrevet November 21, 2013 (endret) Proson Twin 2010 300w 4ohm høytalere. 2x10" Bass, 1x tweeter og 1x mellomtone. Veldig fornøyd med de, men skal kjøpe mindre!! Pris 500,-. Holder til i Trondheim! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2013 Hvor raskt må de hentes? Om de ikke må hentes før jeg har sjans, så tar jeg de kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2013 Hvis han som skal kjøpe de ikke kommer, så kan du komme og hente de i mårra kveld! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2013 Hvis han som skal kjøpe de ikke kommer, så kan du komme og hente de i mårra kveld! Blir 12 mil en vei, så må stå litt lenger for at jeg skal få anledning til å hente ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2013 Solgt!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2013 Blitt bereiste disse høyttalerne:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...