#1 Skrevet November 21, 2013 (endret) Bare for å ha det sagt, så holder jeg ikke av deler under noen omstendigheter før noen har betalt, ettersom mange påstår de skal ha deler, men plutselig slutter å svare meg. Har det meste, men forskjermene har mye rust, grill har 3 knekte fester, forstilling er vrak og bensinpumpe er solgt. Noe av det; Panser - har en liten bulk midt på - 400,- Dører - Noe rust på bakdører - 500,- for alle Bakluke - Fri for bulk og riper - 400,- Forlykter - 400,- Baklykter - Sota/mørke blinklys - 300,- Frontfanger - Hel og grei, noen riper og sprekt glass på ene refleksen - 400,- Takluke - God stand - 300,- Interiøret er vanlig bruks-slitt. Rift i førersete på den vanlige plassen. Setene har varme. Ring / sms til tlf 97 67 84 32 om du lurer på noe Bilder ordnes på forespørsel. Jeg demonterer selvfølgelig alt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2013 Mye skal du ha for front og baklykter, og panser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 7, 2013 Opp, har fortsatt alt utenom bensinpumpe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 14, 2013 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2013 Opppp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2014 Setter pris om dere som sier dere skal ha deler faktisk mener det. Er litt kjipt å denonterre en hel haug, sende bilder og styre for så å ikke få svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 2, 2014 Venstre forskjerm og frontfanger? Tilstand og pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 10, 2014 Gro Harlem Shake Brundtland aka bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 17, 2014 opp.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...