#1 Skrevet November 22, 2013 Ønsker å kjøpe det dekselet som er over motoren på en a6 c4 2.5tdi om noen har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2013 Ønsker å kjøpe det dekselet som er over motoren på en a6 c4 2.5tdi om noen har Er det dette grå i plast du tenker på? I så fall har jeg ett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2013 Jeg mener jeg har et liggende i sort, tror det skal være i bra stand, men skal dobbeltsjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2013 Ja det store som er på dette bilde, med audi ringene og 2.5tdi på (random bilde fra google) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 28, 2013 Da er har jeg fått taki deksel fra mr. Bromstad. Takk for handelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...