#1 Skrevet November 22, 2013 Hei Noen som har en venstre framskjerm til RS2 på lur? Må være i ok tilstand, dvs minimalt med rust og bulker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2013 Lik på alle B4, bare å dra på din lokale høgger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2013 Skjerm er ikk lik skjønner du. RS2 HAR en annen knekk ved den lille listen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2013 Skjermene er like på b4 og rs2. Utenom to hull til listen på b4 skjermene. Kjøp ny på møller, koster ikke stort for en b4 skjerm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 22, 2013 Syns å huske det var en tusenlapp i forskjell på møller. Jeg hadde kjøpt org til rs2 så slipper man å sveise og sparkle igjen disse hulla for list til 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 22, 2013 Dobbel pris! 4600 mener jeg det var. Er bare to små punkt, så om enn er litt nøye trenger men ikke å sparkle heller. Kjøpte to nye til min, ikke brukt ett gram med sparkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 22, 2013 Var det såpass ja. Jeg kjøpte 80 til min og sveiste hulla, tinna og sparkla. Ligger bilder i prosjekttråden. Husler bare jeg tenkte: "f.... At jeg ikke kjøpte originale med en gang" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2013 Da var dette i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...