#1 Skrevet November 22, 2013 Heisann, dette blir mitt første innlegg hos Vacn. Har akkurat gått til innkjøp av en Golf 4 1,6 jubileumsversjonen. Har bestilt tåkelys som jeg har planer om å installere. På hovedlyktene mine har jeg på en måte "tåkelys" innebygget, så jeg lurer på da om det er noen mulighet for å koble ut disse ledningene og bare skjøte de sammen med som følger med de nye tåkelysene som jeg skal installere i grillen. Tenker også kanskje en golf gti leppe foran og R32 spoiler bak. Noen erfaringer om hvor jeg kan få kjøpt dette? På forhånd tusen takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2013 Hei og velkommen. Hvilke lys er det du skal montere? Hva trengs av strøm? Oem deler selges på møller eller på nett, feks ecstuning.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 22, 2013 Hei og velkommen! Du kan bare gjøre slik du sier ang ledningene. Funker fett det. Siden du har en jubileumsutgave kan det jo være litt kjekt med jubileumsfangere rundt om kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 22, 2013 Enig med Kjell Bare og forlenge ledningene, gjorde det på B5en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2013 Det er noen uorginale jeg har bestilt fra Ebay, men som er tilnærmet lik orginale i utseende i hvertfall Så greit Er det vanskelig å finne ut hvilke kabler det er? eller er det åpenbart? Har ikke veldig mye peilig dessverre.. Hvilke da tenker du på da, Kjell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 26, 2013 Det er noen uorginale jeg har bestilt fra Ebay, men som er tilnærmet lik orginale i utseende i hvertfall Så greit Er det vanskelig å finne ut hvilke kabler det er? eller er det åpenbart? Har ikke veldig mye peilig dessverre.. Hvilke da tenker du på da, Kjell? Frekt! Nb: Golf 4 ble ikke levert org. Med tåkelys. Man kunne kjøbe fra Hellanor med tilkoblingspakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2013 Frekt! Nb: Golf 4 ble ikke levert org. Med tåkelys. Man kunne kjøbe fra Hellanor med tilkoblingspakke. Hvor kan jeg finne slikt bodykit da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2013 På ebay selges de komplett fra ca. 2000kr inkl frakt eksl. Bamsemoms 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2013 På ebay selges de komplett fra ca. 2000kr inkl frakt eksl. Bamsemoms Hva søker jeg på da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2013 jubistyling golf 4 jubileum kit golf 4 koolart har eventuelt alle delene du trenger, god replica fra srs-tec. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 2, 2013 Da har jeg fått tåkelysene, og hentet dem på posten. Er en hvit og en svart ledning som jeg må festet Så jeg bare lurer på om noen har peiling på ledningsnettet? For jeg har tåkelys i hovedlyktene. Noen som vet hvilke kabler jeg må koble ut?? Har også funnet denne guiden, men den sier ikke noe om jeg bare kan koble vekk tåkelysene i hovedlykta og hvilken kabel dette er? Så lurer på om dere vet, slik at jeg bare kan skjøte ledningene ned til de nye tåkelysene Takker for all hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...