#1 Skrevet November 22, 2013 Hei, har hatt problemet en årstid no, så begynner å bli lei av å ha lite kraft i kasse vogna! det som er at det er verken er feil koder å det ryker ikke svart. men jeg må ligg i 4 giret for å kom opp hvilken som helst bakke i trondheim men jeg hører en skikkelig suse lyd fra ca 1600 rpm til ca 2200rpm og den forsvinner igjen. men hvis jeg slipper opp gassen ved uannsett turtall og trykker den inn kjapt så kommer suse lyden tilbake igjen et øyeblikk. det høres ut som om den er veldig nær torpedo veggen, el nært der turboen ligger. Men ikke inni kupen. forslag? har tatt ut alle slanger å tatt en visuell kontroll av dem. er litt svetting fra slangen som går fra toppdekselet til røret som går fra luftfilter til turbo, men jeg trur ikke det er den som drar ned lasset Mvh Stian S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 22, 2013 Startgass mot slangen mellom lmm og turbo? Hentet ut måleverdier fra LMM? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...