Anbefalte innlegg

Kall meg gjerne sprø og gal, men jeg ville heller hatt den 250 hk TDIen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kall meg gjerne sprø og gal, men jeg ville heller hatt den 250 hk TDIen.

 

Du er gal, foretrekke en bil som ikke ser ut i det hele tatt istedenfor den dritkule rallyen... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel store hjul, senk og enorme bremser som gjorde at siklet falt på

kontorpulten hos minstemann Kopperud vil jeg tro.... ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns nå ikke denne Rallyen så dritkul ut jeg da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg syns nå ikke denne Rallyen så dritkul ut jeg da...

 

Jeg synes den var rå, rimelig brutal. Selv ville jeg sikkert valgt rallyefront med gule lykter istedenfor den han har, men jeg sunes likevel totalinntrykket var brutalt og rått. I motsetning til den med 250 diesel-hk, den må du jo kjøre gris med for å få noe glede av den ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kall meg gjerne sprø og gal, men jeg ville heller hatt den 250 hk TDIen.

 

I`ll second that :glad:

 

Edit: Leser jeg feil eller er det en 2,0 8v(X-Flow) som er turbokonvertert?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til å være 8v topp på den ja :)

56.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

86mm borring på en motor med 88mm sylinderavstand???? Blir tynne sylindervegger da, eller er det annen sylinderavstand på firere enn femmere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns også 513hk uten NOS og 620 med, var mye også jeg men... : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bilen var ikke helt rally? Synes først det så ut til å være noe grusomt til valsing på skjermene, men det ser ut til å være noe glassfiber/plastikk addon og kanalene var buet utover. Og bensintanken ser ut til å være vanlig forhjulstrekkertank? Så ikke ut til å være noe syncro der... 620 hk på forhjula?

Den er go! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns også 513hk uten NOS og 620 med, var mye også jeg men... : klø :
Spørs om ikke den bilen er blitt bremset på noen skikkelige lotto-ruller i Usa ;) De har det med å komme med litt vel optimistiske tall enkelte ganger : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste akkurat litt om specsa på turboen å det høres litt mye ut med så mye hester de oppgir..........er begrensa med flow i en 8v motor også. Selv om det er en x-flow topp på den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.