#1 Skrevet November 23, 2013 (endret) Uansett om du nytt medlem, gammel traver eller noe midt imellom og trenger skiltholder (50kr/stk) og/eller klistremerker har du nå kommet riktig. Vi i styret på Romerike har dette lett tilgjengelig for deg. Vi kjører nesten hele Romerike på kryss og tvers i jobb og fritid så bare gi oss en pling på PM eller SMS så finner vi ut av tid og sted. Men det letteste er å møte opp på ett av treffene våres hvor alle er velkommen uansett hvordan bil du har. Og vi biter ikke Lena Jansberg Tlf: 91706054 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2018 Hmm... burde vel hatt det på bilen min ja😊 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 24, 2019 Hei, har ikke sett innlegget ditt før nå, men jeg har fortsatt skiltplater. Send meg en mld så ordner vi plater til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2019 (endret) Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 23.11.2013 den 15.03, Kjetil Keinath skrev: Uansett om du nytt medlem, gammel traver eller noe midt imellom og trenger skiltholder (50kr/stk) og/eller klistremerker har du nå kommet riktig. Vi i styret på Romerike har dette lett tilgjengelig for deg. Vi kjører nesten hele Romerike på kryss og tvers i jobb og fritid så bare gi oss en pling på PM eller SMS så finner vi ut av tid og sted. Men det letteste er å møte opp på ett av treffene våres hvor alle er velkommen uansett hvordan bil du har. Og vi biter ikke Lena Jansberg Tlf: 91706054 Jeg er nytt medlem... Kunne tenkt meg skiltramme til min Transporter T6. Jeg burde vel endre lokal lag til Romerike, bor jo i Nannestad 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 28, 2019 Jeg har skiltplater. Bare å sende meg en mld så ordner vi det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 16, 2019 Hei hei! Nettopp gått til anskaffelse av en scirocco og meldt meg inn i VACN. Jeg skulle gjerne hatt nye skiltholdere noen som har noen liggende? Martin 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...