#1 Skrevet November 23, 2013 (endret) Hei! Har en trimkam fra velox motor liggende. Har vært montert i en golf 3 gti 8v. 2e motor. Denne kammen passer vel i flere 8v motorer fra vag. Den har gått ca 3000 km . Altså veldig lite brukt. Gir forresten helt rå lyd ved pådrag litt opp på registeret. http://veloxmotor.com/index.asp?case=show_product&main_category_id=1&category_id=6&sub_category_id=12&object_id=49 Kom med bud! Helst ikke under 1000,- Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 23, 2013 Minstepris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 23, 2013 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2013 oppopp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2013 Hei, jeg tar den om den passer på min Syncro. Kontakter deg når jeg er ferdig på job etter kl 12. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2013 solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2013 Ja den sendes avgårde på mandag. Desverre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2013 Gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2013 Hehe! Du kan tro jeg gjorde det når jeg fikk den også. Hadde rustfritt fra sylinderveggen og ut. Helt rå lyd!!!^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 22, 2013 Det vil jeg tro, rustfritt blir noe helt annet. Brukte du K/N filter ?? Har du ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 22, 2013 Ja hadde åpent filter også . Kom nok mye lyd der også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...