#1 Skrevet November 23, 2013 hei jeg har en audi a4 1.8turbo quattro 1997 mod som starter og går når den vil? når den starter går den i 10min og stopper i gjen så starter den ikke mere. det klikker i et reele under rattet når jeg vrir om tenningen? kan det ha noe med dette å gjøre? takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Har du sjekket spenningstilførsel til Bensinpumperele mens bilen går, og i det den kutter? Det sitter under rattstammen. Koble på multimeter å se om det er spenningsfall ut fra releet ved motorkutt. Feilkoder ? ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2013 Som marius sier. Selv om det klikker i et rele så er det ikke nødvendigvis strøm ut av releet. Såvidt meg bekjent er motorstyring/bensinpumpe samme releet. Enten sjekk bensintrykk/mengde avhengig av hvilket verktøy du har eller mål spenning på pumpe. Vagcom er uansett kjekt du har vel ikke startsperrelampe? Går den 10 minutter uansett temperatur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2013 skal høre med en kompis om jeg kan låne vagcomen hans. skal få målt under der når jeg får bilen etterpå ble sånn etter bytting av bensinfilter? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2013 Sikker på at du har satt inn riktig filter? Hvis du setter inn et som er for tett/fint, og ikke har ei pumpe som yter maksimalt, så vil den overbelastes og derav slå ut rele Evt sikring. Om rele er i orden kan du ohme motoren i pumpa di, å sjekke i forhold til teknisk hidden eller en ny. Du finner feil på en av de komponentene helt sikkert, om filteret er rett type. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2013 fant plutselig ut at den bare ble sånn? startet den i stad og kjørte ei god runde men så stoppet den plutselig å ville ikke starte mere. har pumpe som funker og nytt rele så er egentlig bare å prøve seg frem. men har ikke så mye peilig på akuratt det. hvor mye skulle du evt hatt får å se på det marius? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2013 funnet det ut takk for hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...