#1 Skrevet November 23, 2013 Hoi! En kompis av meg har nesten identisk bil som meg, bare at han har MLT-girkasse. Ellers er årsmodell, motor og til og med fargen lik. Men det er uvesentlig, han fikk problemer med bilen i kveld vertfall. Så jeg siterer det han selv har skrevet til meg: Var på besøk til sjølingene(Foreldrene hans, Red anm*) i kveld, har ikke brukt A6en på to-tre uker, så den trengte en flaksetur. Ingen problemer på tur dit.... Var der noen timer, helt nedsnødd bil. Gikk ut for å starte den 5-10 minutter før vi skulle heimatt, merket at bremselyset sto på konstant etter jeg starta den. Kjørte derifra og så at glødelampa blinka. Så ikke blinkinga før etter noen hundre meter, så tror kanskje ikke den var der ved oppstart. Deretter kom antiskrenslampa på, og "piiiip", ESP fault i displayet. Kom meg hjem, (synes det var litt høyt turtall til tider underveis), men den gikk normalt. Stoppa bilen, men fikk ikke ut nøkkelen fra tenninga! Fikk den ut ved å stikke en tannpirker inni det lille hullet ved tenninga (måtte frem med håndboka). Men måtte så låse bilen med nøkkel, da sentrallåsen ikke ville låse. Dette er det jeg vet og som han kan fortelle.. Han skal selvfølgelig ringe Møller på mandag morgen, men han lurte på om jeg ikke kunne spørre her inne om noen hadde noen anelse om hva dette kunne være forno.. Jeg bor heller ikke i nærheten så jeg kunne lest om vag-com har noe fornuftig å si om saken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Kan det være så enkelt som bremselysbryteren som er gåen? Han kompisen min har fått tips om det, så er litt spent på hva møller sier om dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 25, 2013 Det viste seg at det var faktisk kun bremselysbryteren som var gått ad undas. Så de bytta den og vips så fungerte alt som det skulle igjen. Var visst en kjent feil på disse bryterne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 26, 2013 Vet du hvor denne bremselys bryteren sitter? Har det satans problemet med min bil også,og det skjer kun når det er kaldt ute (-10 grader) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 26, 2013 Den er den bremsepedalen treffer, som igjen tenner bremselysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...