#1 Skrevet November 24, 2013 (endret) Tenkte å få ut motoren av bilen før den går til høggeren, så lurer på hvordan jeg skal gå fram? Er det lettest å ta ut motoren med girkasse og drivverk på, og hvor er motorfestene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Letteste er vel å ta ned komplett traversj. Er ikke mange boltene da, og lettere å lagre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2013 Går dette greit uten å heise opp hele bilen, annet enn med jekk? Bilen står slik at jeg ikke kommer til med traktor, så hadde vært fint om jeg slapp å flytte den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2013 jeg bruker å heise bilen slik at en pall går under motor, tar av front og slipper motor ned på pallen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2013 Tusen takk, får ut å skru da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...