#1 Skrevet November 24, 2013 Andreas & Silje fikk en etterlengtet og nydelig datter i dag kl 11 Alt står bra til med hele familien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Gratulerer så mye Andreas. Jeg har sovet i timen jeg, hadde ikke fått med meg dette engang, men beste nyheten jeg har lest på lenge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2013 Gratulerer Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2013 Gratulerer så masse. Dette var en nyhet som varmet skikkelig:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 25, 2013 Gratulerer så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2013 Veldig morsomt å høre, gratulerer så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 25, 2013 Gratulerer så mye som nybakt far! Mye moro å se frem mot nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 25, 2013 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2013 Tusen hjertelig takk alle sammen. Det er en veldig god følelse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 25, 2013 Gratulerer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 25, 2013 Grattis til hele familien!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 25, 2013 Gratulerer Andreas, det var morro! Hils hele familien! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...