#1 Skrevet November 24, 2013 Hei! Har kjøpt meg ny lysbryter til Golfen, men den nye hadde en pol mer enn den gamle, hva gjør jeg ? Stikkene er heller ikke likt plassert! Må ha ny da jeg ikke kan bruke den gamle fordi da slukker turtelleren når jeg setter på fultlys. Ny vs. Gammel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 24, 2013 Du har fått feil bryter ja, nå vet jeg ikke hvilken årsmodell din bil er, men jeg antar at den er 88 eller eldre? Den nye bryteren din er til en nyere modell, 89 og nyere. Skaff deg riktig bryter, så er nok problemet løst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 24, 2013 Min er en 86 mod så da har jeg fått feil bryter ja Men vet du om det går ann å koble om noen ledninger for å få det til å funke? Eller vil det bare bli en brannfelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 24, 2013 Skal vel bare være å koble det slik at tallene fra den nye stemmer over med hvor di er på den gamle, men dumt å ødelegge ledningsnettet om du har tenkt å klippe noe. Får jo tak i slike for 50 kr på høggern. Om ikke enda mindre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 24, 2013 Det eneste var at den hadde jo en stikker mer så jeg ble usikker på hvordan jeg skal koble det Men det beste er vel bare å gi blaffen, å prøve å få tak i en ny en hos en hugger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 24, 2013 den som er ekstra bruker du ikke. bare koble di som er merket med samme tall - - - Updated - - - Tror jeg har noen slike liggende også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 24, 2013 Okei, da vet jeg det takk for svaret Skal se på lysbryteren fra delebilen (en gang til) da funka fultlysa ordentlig men da hadde jeg ikke lys inni bilen så tenkte.om det kan om det kan være noe galt med dimmeren. Får undersøke saken tester denne før jeg begynner å tukle med ledninger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 24, 2013 Skal vel bare være å koble det slik at tallene fra den nye stemmer over med hvor di er på den gamle, men dumt å ødelegge ledningsnettet om du har tenkt å klippe noe. Får jo tak i slike for 50 kr på høggern. Om ikke enda mindre. Se en gang til, den ene stikken står på tvers, mens på den andre bryteren står den samme plasseringen på langs. Den passer ikke fysisk inn, så da hjelper det lite å koble om. Får tak i brukt på hoggeren ja, hvis du finner noen der. Det er sjeldent å se tidlige Golf 2 på hoggeren her i byen i hvertfall, det er bare Golf 3 og 4 der nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 25, 2013 Se en gang til, den ene stikken står på tvers, mens på den andre bryteren står den samme plasseringen på langs. Den passer ikke fysisk inn, så da hjelper det lite å koble om. Får tak i brukt på hoggeren ja, hvis du finner noen der. Det er sjeldent å se tidlige Golf 2 på hoggeren her i byen i hvertfall, det er bare Golf 3 og 4 der nå. Litt dårlig bilde, det ser ut som det er en stikker som står på tvers, men er bare plastikk Den nye bryteren er forøvrig tilsalgs hvis noen er intersert, tenkte meg 50,- kosta 154,- ny hos skruvat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...