Webasto tilleggsvarmer vw passat 3c

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en passat 3c 2006, som det virker som det er lite fart i diesel varmeren! Bilen holder kun 60grader ved 7minus på tomgang, så på en annen passat 2007 at den holdt 90grader. Vis jeg kjører holder den rundt 90grader.

Virker ikke som dieselvarmeren fungerer da jeg kjører, leste av feilkode på den og da kom det opp noe angående nedre terskel verdi var oppnådd. Slettet da denne koden og frigjorde varmeren. Men virker ikke som at dette hjalp noe!? Noen som veit hva som er feil?

Lurer også på hva som skal til for å kunne aktivere/få frem timer mulighet på computer, er dette noe man bare kan programmere/aktivere med riktig hidden software eller må man bytte masse deler?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan tvangskjøre den i kanal 11, avslutte i kanal 33 (Vag Com) for og se om den funker, går temp hurtig opp er sirkulasjons pumpa til

webasto defekt, start bilen og la den fortsette og brenne.

Varmeren vil låse seg etter en stund med defekt vannpumpe.

For ombygging til parkeringsvarmer trenger du ett upgradekit med ledningsnett,

og software for og kode om webasto styreenheten.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.