#1 Skrevet November 25, 2013 Har en sånn romle lyd nesten som et gåen hjullager lyd fra passasjer siden foran, jeg har bytta hjullager, hjalp ikke en drit. bytta ytre drivknute, det hjalp en del men lyden er ikke vekk, så før jeg begynner å bytte enda flere deler så kjørte jeg den opp på verksted så de kunne høre og kjenne litt, de fant ikke no spesielt, bortsett fra de lurte på om det kunne være ABS sensoren som har forsteina seg full av bremse støv og gnisser innad, den skruen til sensoren hadde jo rusta fast så de fikk ikke sjekka det. noen som har vert borti no lignende? kan jo være indre drivknute men da hadde de vell sett/hørt dette på verkstede?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2013 Ingen som har peiling på hva slags Morro som er på gang? lyden følger hastigheten og blir litt være under bremsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2013 Kanskje bremseskiver foran, skiftet nettopp mine PGA risting under bremsing var også en "romlelyd" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2013 Jeg har også en slik romlelyd på høyre side foran. Er mest hørbar mellom 70-100 km/t. Om det er hjullager eller ikke vet jeg ei, men det er ikke noe lyd i lavere hastigheter eller i sving. Håper det kommer noen gode tips her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2013 Allroad'n sto ganske lenge før jeg kjøpte den så bremser kan det være, jeg bytta ytre driv knute og det halverte lyden 50% 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2014 "høres" ut som både indre og ytre ledd er ok så mistenker litt kast i akselen, vis noen har en ny, brukt liggende skrik ut, merker også en liten vibrasjon i 100kmt+ har a6 og allroad samme aksler??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...