#1 Skrevet Mai 26, 2005 Har sett meg rundt etter senkesett til golf 2 syncro, men klarer ikke å finne noe som helst! Noen som har erfaringer med dette? Hvor får jeg kjøpt senkesett til denne bilen som er tüv godkjent? Eneste jeg har funnet er H&R, og det koster flesk for bare fjærene og er ikke godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2005 Jeg kom over en tysk nettside forrige dagen, hvor de har KAW senkefjærer (60/50) til Syncro til 152 Euro, og komplett sett (dempere og fjærer, 60/50) fra GTS til 286 Euro. http://www.maxxtune.de/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2005 garviks autospar skaffer justerbart til 8000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2005 Er dette TÜV godkjent og da? Syns det er litt mye å legge i bilen, er ikke verdt så mye i utgangspunktet liksom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...