SKal kjøpe en Haldex Gen 1 bil.

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg se etter? Hva er vanlige feil?

Denne skal bygges om til en trackday bil og matches med en 700hk motor. : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fire hjul og et ratt. Gjerne med driv på samtlige hjul.

Litt mer spesifikt så kanskje det er mulig å gi flere hint :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe... Det er en 2000 Seat Leon 1.8t 20vt med generasjon 1 haldex. Jeg har fått med meg transfer kassen kan lekke og det er ikke så bra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke mye liv her nei. Er der noen som vet om jeg kan flytte over min 240mm clutch fra Clutchmasters?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSD differ foran og bak. 240mm Clutchmaster kan byttes over samt svinghjul. Bytte alt av olje/filter. Kan være lurt å bytte sjaltegafflene til noe sterkere en de originale da kassa må opp uansett. Må være 4wd diff på kassa seff. Fwd er kortere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

LSD differ foran og bak. 240mm Clutchmaster kan byttes over samt svinghjul. Bytte alt av olje/filter. Kan være lurt å bytte sjaltegafflene til noe sterkere en de originale da kassa må opp uansett. Må være 4wd diff på kassa seff. Fwd er kortere.

JAps. Bestillt Peloquin Torsen differ framme og bak. Min FX400 clutch blir med. Haldex olje og filter blir byttet. Haldex controller fra CRC Performance er bestillt. H&R RSS Coilovers bestillt. Tror det dekker vegholdningen... for det meste.

Har du en link til de sjaltegaflene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja den er kjempefin. ingen klager! Bruker du den på din vr6?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker FX850 på min. Holdt siden 2011.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.