#1 Skrevet Mai 26, 2005 Noen som har erfaringer, eller bare noen meninger om dette settet? FK AKX - http://www.vwcarconsult.no/catalog/product_info.php?manufacturers_id=29&products_id=378 Det jeg er ute etter er et senkesett som IKKE er stivt å jævli, men "komfortabelt".. har sendt de mail ang 60/40 settet.. 3990.- billig, men holder det? fra vwcarconsult; "FK-AKX er et prisgunstig og bra senkesett inkl. FK's tilpassede , gule dempere foran og bak. Her oppnår du komfort, kombinert med senkning og noe sportslig kjøring. Finnes i to varianter, 40/40 og 60/40mm til VW og Audimodeller." Det er egentlig akkurat slike egenskaper jeg er ute etter... Håper noen sitter på noen erfaringer, både angående senkesettet, og bedriften PS: bilen er en Audi cabriolet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2005 Hallo, jeg har et justerbart variant2 KW sett liggende. Helt nytt, bare prøvemontert foran. Send pm hvis du er intr. Kan ta det med til våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...