#1 Skrevet November 27, 2013 Hei. Noen som kan bekrefte at det er h7 i nær og h7 i fjærn på DEPO facelift lamper til Passat 3b? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2013 Har H7 i mine DEPO lykter på B5en, så vil tro at det er det i passaten også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2013 Har H7 i mine DEPO lykter på B5en, så vil tro at det er det i passaten også. Okay bestilt nye lamper, så greit å vite pæresokkel før jeg bestiller xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2013 Hva å sjekka de gamle mine i boden å der var det h7 i begge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2013 Ang xenon så fikk jeg mine DEPO lamper i xenon utgave, dvs en D2S sokkel, og en H7, og lykten er godkjent for xenon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2013 Okay. Hvordan finner jeg evt ut om det er mulighet for d2s a? Samme løsning med ballast på de? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2013 Hva å sjekka de gamle mine i boden å der var det h7 i begge Tusen takk Kim Mulighet for d2s i de å? på nær. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 27, 2013 Hvor mye koster sett frontlykter depo med xenon og ballast? noen har en nettbutikk? Hvor kan jeg sjekke priser? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 27, 2013 Kjapt søk på ebay, http://www.ebay.de/itm/Scheinwerfer-SET-rechts-links-XENON-VW-Passat-3B-96-00-/170543309438?pt=DE_Autoteile&hash=item27b52c627e http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=vw+passat+3b+Scheinwerfer&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.Xvw+pass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2013 Dere er fornøyd med dem? Jeg har hørt at etter ett år de slutte virke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 27, 2013 Mine Depo lykter har stått på bilen i 3-4år, kjøpte xenonsettet fra VVME. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 27, 2013 (endret) Jeg har orginal frontlykter 11 år gammel, og xenon 4300k. Jeg er nysgjerrig på hva som ville være viser en sammenligning av lys mellom min og depo xenon lys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 28, 2013 DEPO-lykter lyser dårligere.. Reflektor og prosjektorlinser er ikke like bra som original.. En kjapp titt på glasset i front av lykten vil vise et prosenttall.. På DEPOen ligger nok dette prosenttallet under 20, mens på original er dette tallet 60+.. Prosenttallet sier noe om hvor godt frontlykten lyser :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 28, 2013 Tja, syntes det var meget godt lys iforhold til halogenlyktene som stod på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2013 Njo, det kommer jo selvfølgelig helt ann på pærene som blir brukt.. Det er selvølgelig heller ikke mulig å sammenlikne xenon og halogen.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet November 28, 2013 Jeg er sikker på at hver original lampe er bedre som falske. du må bare ta vare på lampen. vil da fungerer gjennom mange år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet November 28, 2013 Orginale facelift kontra DEPO facelift utgjorde ingen forskjell på gamle 3b 1,8t'n min. Så vil ikke påstå de er noe dårlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet November 28, 2013 Ble forskjell på min fra depo lyktene til originale xenon lykter, men depo lyktene er alt annet enn dårlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet November 28, 2013 Med 4300k å 35w i nær å 75/100w i fjærn, skal det nok bli lys:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet November 28, 2013 Ja har 6000k overlat 55w å bestilt 100w til tusen metrene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet November 28, 2013 Ja har 6000k overlat 55w å bestilt 100w til tusen metrene Bestilt 35 tilnær å 100 til fjærn jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet November 28, 2013 Bestilt 35 tilnær å 100 til fjærn jeg Kontroller at ledningsnettet liker 100w ekstra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet November 28, 2013 Kontroller at ledningsnettet liker 100w ekstra Kobler det på rele Gjør det med 35w å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet November 28, 2013 Husk og koble på motstand så slipper du pærefeil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 28, 2013 Husk og koble på motstand så slipper du pærefeil Vet det men takk for tipset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...