#1 Skrevet November 27, 2013 Hallo! Har kjøpt meg denne spoileren: Men ser at jeg kanskje burde kjøpt meg denne i stede? For blir vel et problem med antenna?? Noen som har hatt denne problematikken før? Finnes det kortere antenne? Men da går det vel på bekostning av kvaliteten på radioen? Noen tips her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 27, 2013 Nå har jeg ikke stasjonsvogn, men regner med antenna er samme typen. Jeg har montert stubby fra ecstuning og den gir meg like godt signal som den originale pisken. Edit: Vet mange har brukt kort antenne fra sharan også med godt hell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 27, 2013 Okey, men du har ikke montert noe spoiler? Hvem av disse har du da?http://www.ecstuning.com/Search/Stubby_Antenna/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 27, 2013 Har spoiler på min. Typ R32 mener eg. Har stubby antenne på taket. Men tror ikkje det hadde vert noe problem med vanlig antenne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 27, 2013 Er hatchback eg har btw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 27, 2013 greit å gå for den korteste antenna? er det universalfester på alle de antennene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 27, 2013 Om du velger golf som bil på ecs ska antenna passe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 28, 2013 Temmelig dyr frakt fra ECS! Noen som har bestillt der i fra, før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 28, 2013 ja, dyr frakt, men sjekk ut oem sharan antenne fra f.eks møller. Sånn ut i fra vinkelen treffer ikke original antenne vinga på min golf, men kan være at din stikker lenger ut enn r32 vinge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...