LED Skiltlys fra A6 2011, passer det på A6 4F fra 2007?

Anbefalte innlegg

Spørsmålet er så kort og enkelt som det står i topic..

Vil det originale LED-skiltlyset fra en A6 fra 2011 og nyere passe på min 4F?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for linker, og det var akkurat slike lys jeg hadde tenkt å kjøpe, bare fra et annet sted.

Men jeg snakka med en på jobben i dag, var fra han jeg fikk idéen om å kjøpe disse originale lysene nemlig.

For han har gjort det samme på sin 2002 A4, men han kjøpte kun lysene og ikke den adapteren du linker til. MÅ jeg ha den..? Siden han ikke trengte det så tenkte jeg kanskje jeg ikke trengte det heller...?

For når en går inn på selve lysene så står det ikke nevnt noe om at man må ha motstander/adapter, mens når man går inn på adapteren så står jo biltypen min nevnt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser nå på den andre plassen jeg tenkte å bestille at det står at dersom man har original xenon i hovedlysene så må man ha adapter/motstander.

Så da må jo jeg evt. ha det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig ! :)

er originale lys de jeg linket til, tror bilkomponenter har de også :) står på kufatec at man må ha adapter ja!

Selv har jeg gått for uoriginale på min a3, men kanskje litt sterkt lys ... hehe

Satser på du finner ut av det no! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse passer:

4H0943021 LED skiltlys

4H0943022 LED skiltlys

Har montert på Allroaden, ingen feilmeldinger og helt fint i grunn :)

Ikke noe overganger, eller ekstra greier.

- - - Updated - - -

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.