#1 Skrevet November 28, 2013 Hei, har anskaffet meg en 80 Competition men kopen jeg kjøpte den hadde bytta grillen med en Kamei grill, denne er kasta og S2 grill er på men trenger følgende: Competition logo til Grill og logo til dashbordet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2013 Er det ikke vanlig quattro emblem i grillen på Competition da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2013 Isåfall trenger jeg bare inni bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 30, 2013 Ryddet litt i Garasjen i dag, og fant dette: Er litt slitt da det har stått i grillen på den forrige Competitionen jeg hadde hadde. Er et hjemmelaget grill emblem, tar du av feste på baksiden, er det bare å lime det på plass i Dash bordet. Du får sende meg en pm om du er interesert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...