Competition 20vt/RS2 limo prosjekt selges.

Anbefalte innlegg

Bilen består av.

AAN Maskinist med h-råder, overhalt topp sett bort fra ventilstyringer, 7A eksoskam

KRB Grenrør T4 flens, Turbonetics Super60, 511cc bosch dyser, Motronic styreenhet, 034 coiler, 044bensinpumpe.

Ny hallgiver og kamdrev 2013.

 

RS2 understell og bremser, RS2 bakdiff, 01E girkasse fra 93mod S4 med nye fester fra hansen motorsport.

 

3-Eiket Airbag-ratt.

RS2 Stoler og dørsider (quattro sittepute +rygg bak)

RS2 frontfanger (men i GF, da en RS2 eier her inne ikke visste forskjell på oem i plast og GF tydeligvis.)

RS2 Bakfanger

RS2 Sideskjørt

RS2 Speil

RS2 Grill

RS2 Linselykter med xenon. (kjøpt nye, så i utmerket stand)

Competition vinge med spacere

8x17 Vinterfelger med sprell nye nankang vinterdekk

6x16 med ispigg/rallypigg

7+8x18 Porsche turbocup uten dekk.

 

Ting som kan følge med ellers :

Urørt 7A topp uten sprekker

VEMS plug&play hiddensprut

S2 frontfanger komplett (nye gitter og blinklys)

6-trinns 01E reservekasse (sliten synk.ring/er)

Uniball-topplager.

H&R coilovers til RS2 (kjørt ca 5-10tkm)

Et lass med assorterte deler.

 

Bremset 323hk på hjula med super50 turbo og på 95oktan. Er mulig å dra ut endel mer med denne turboen + riktig map.

Skiltene finnes, og det er ikke mangellapp på bilen. De mørke lyktene er forlengst solgt.

 

 

 

 

NISSEPRIS er 115.000 for bil med alle deler jeg har her. Men om kjøper klarer seg uten noe av det, så kan jeg slå av på prisen.

Selges ikke bilen innen utgangen av januar, blir det å selge i deler. H&R + Girkasser er allerede holdt av.

Mobil: 90 58 15 99

 

 

Sikkert glemt noe, men er bare å klemme ivei en PM som sagt. Er brukt en hel del kroner på denne bilen, så edruelige bud er å foretrekke, men jeg mener ikke jeg er ute etter en fantasipris heller.

 

Bilder.

DSC_0009_zpsd51a4b27.jpg

020220117075.jpg

IMG_4123.jpg

attachment.php?attachmentid=155636&d=129

IMG_0145-1.jpg

IMG_0164.jpg

IMG_4003-1.jpg

IMG_4122.jpg

IMG_4108-1.jpg

IMG_4109-1.jpg

080920101085-1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump!

 

Har søknad for ombygging liggende i arkivet, som tidligere har gått igjennom på en annen Norsk B4 quattro. Isåfall må man montere orginal manifold, dyser og turbo, men muligheten er der. Hadde vært trivelig om bilen fikk en fremtid på norske veier.

 

Uten noe av tilleggsdelene så er prisen ett stykke under 100store. :)

Ikke noe å nøle etter, her har du morrobil, og prisen er ca det samme som jeg har lagt igjen bare på ES Tuning :P

 

Når desember er over kommer det liste med delepriser på det meste av bilen, om den ikke blir solgt som et kjørbart prosjekt, slik den er nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.