#1 Skrevet November 28, 2013 heisann, noen som vet hvilken trykksensor som står på innsugsrør på 2.5tdi v6 180hk? størrelse Er det samme fot/feste på disse som på 1.9TDI PD? eller andre sensorer som passer i der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 29, 2013 på min 2,5tdi v6 150hk ble det byttet trykksensor før jeg fikk den, satt en slik som har 2 skruefester der så jeg, som var festet med slangeklemme. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 29, 2013 hvor stod denne hen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 29, 2013 på den slangen som går mellom intercooler og innsuget. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 30, 2013 Står etter intercooler. Skrudd med 2skruer ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 30, 2013 Passer ikke fra andre motorer enn 2.5TDI, unntatt 3.3TDI som heller er ennå mer skjelden tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 30, 2013 Ikke mer sjelden enn at det lar seg gjøre å kjøpe de. Takker for tipset. Forresten, hva er delenr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 30, 2013 har hentet en slik i dag fra møller pga. misforståelse trudde jeg skulle få iat(intake air temp sensor) men denne er visst inkludert i lmm. (noe du hans for øvrig opplyste om i min tråd) meeeen. nummeret på trykksensor som jeg hentet er 059 906 051 er til min ake motor som sitter i allroaden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet November 30, 2013 Takker Espen, men trenger en 3eller 4mapssensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 1, 2013 hva mener du her? 3 eller 4 hva? mulig det er blitt for sent på kvelden for meg her hehe:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 1, 2013 Tenker han mener en 3 eller 4 bars Map-Sensor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 1, 2013 off course 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 1, 2013 Hva koster en original en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 1, 2013 uten rabatt koster den 791kr M/mva finner den sikkert billigere andre steder men:p du får sikkert noe rabatter på den fikk 15% selv så det hjelper jo litt: rolleyes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 1, 2013 uten rabatt koster den 791kr M/mvafinner den sikkert billigere andre steder men:p du får sikkert noe rabatter på den fikk 15% selv så det hjelper jo litt: rolleyes Ikke helt krise det.. Min er gåen. Gir feilkode etter hvert pådrag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 1, 2013 hva er feilkoden bare så jeg vet det selv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 1, 2013 000519 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 1, 2013 tror min også kuker. Mistanke om at den avgir for høye verdier av og til så turbo kutter. Typisk disse jævlene.. Men må ha en større en, når den skal mappes på nytt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 2, 2013 Har gjort denne ren med en papirbit og litt startgass eller lignende rensende middel på en del 1.9TDI'er da, Hans, og har blitt i orden etter dette. Ang 3bars map-sensor som jeg antar skal holde for deg, så må du nesten kontakte Bosch og for og få en liste over andre sensorer som kan passe overens. Nå ser jeg riktignok sensoren på 2.5TDI kun på bilde, og syntes den ser temmelig lik ut som 1.9TDI i utforming da, men skal visstnok kun passe til 2.5 og 3.3. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Desember 4, 2013 bare så det er sagt så sitter map sensoren på intercooleren. ut med frontlykta på førersiden så ser man den;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Desember 4, 2013 Jepp. Innsugsrørtrykk:) har altfor mye på.min ifølge den, så den kutter. Gidder ikke gjøre noe med.det før jeg har 3bars. Bytte turbo og remap i.samme.slengen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Desember 5, 2013 Takker for bildene Espen. da fant jeg: http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/vw-4-bar-map-manifold-pressure-sensor-03k-906-051.html 4bars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Desember 5, 2013 Bare hyggelig det:) åssen effekt er det du satser på hans? vurderer chipping av min allroad men må få den til å slutte med småfusk først hehe;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Desember 5, 2013 Skulle bare ha litt. Dysene trengte å skiftes samt turbo. Så.da ble det kjøpt inn litt andre ting:) har manuell kasse så lite redd for havari. Skal være forsiktig med effekttall. Men med noe som er god å lage program så bør kanskje 270 være innenfor rimelige.grenser. Er ikke så opptatt av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Desember 5, 2013 skjønner burde være bra med moment også da:p største grunn til at jeg kjøpte min allroad var nettopp at det skulle være manuell:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...