#1 Skrevet November 30, 2013 Har hatt havari på B5en, står en 1,8ADR 125hk i den.. Har funne en brukt motor i svergie for en rimelig penge, men kommer fra en bil med automat, en kar sa at det er forskjell på veivtappen, derav kan jeg ikke bruke den motoren i min bil.. Noen råd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2013 Da er det bare å hive i turbomotor. Like mye jobb det Stemmer nok det med veiva,. Du får problemered å få på svinghjul. Men har lest på forumet at det skal gå ann å slipe til. (Har ingen personlige erfaringer med dette selv) Eller så har jeg en ADR motor ståendes i garasjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 30, 2013 Som jeg fortalte deg Tord, passer ikke sånn direkte overens, må slipes på veivtappen eller no slikt, altså finn heller en motor tilhørende manuell kasse Evnt turbomotor som Pål ovenfor meg her nevner, koster ikke stort mer og er fort gjort og skifte ledningsnett+ecu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2013 Får se hva som er planen, har fått rivd sund fronten på bilen, samt innsug å eksos Klar for og ta av toppen idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2013 Noen som har gjort det med og slipe veiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2013 Her er forskjell på veiva, midterste veiva er manuel. Lar dette seg slipe ned med vinkel sliper og er trygt og kjøre med / holdbart? er i grunn endel skeptisk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...