#1 Skrevet November 30, 2013 Noen som har navn eller delenr på ventilen som står og gaper på bildet her. Nedre del av y slangen. Er i en 2004 a4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2013 Er vel t-stykket ditt som er knekt. Delenummer 058 133 784 P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2013 Sikker på at det er den? Ser nesten ut som at det er en del etter det t-stykket som er ødelagt. Det er bilen til brodern dette her og den er 90 mil unna, så ikke så lett å stikke å se på det . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2013 hmm, denne har jeg byttet på min bil, kan se om jeg finner delenr imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2013 Hadde vært supert. Takk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2013 Utifra et ganske dårlig bilde og mange muligheter i etka vill jeg tro at det er denne delen det er snakk om: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2013 Mener å kjenne igjen den ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 1, 2013 den fant jeg i etka og, men ikke til den motoren, hmm rart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...