#1 Skrevet Mai 26, 2005 Hei har problem på min a4 tdi avant 2002 med att bremselysene lyser konstant nå. sjøl om bilen ikke sviver, glødetegnet blinker oxo når bilen sviver... hva kan det være, skal ta diagnosetest i morgen men kunne vært greit og vite hva som gjør det........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2005 Høres ut som bremselysbryter. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2005 d er garantert bremselys bryteren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2005 er det en dyr sak ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2005 koster nok sikkert ikke mer en noen hundrelapper tipper jeg.. hvis det er en sånn som sitter ved rattstammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2005 ca 300 kroner koster den.... ikke så gale synes jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...