#1 Skrevet November 30, 2013 Har ett sett rs4 stoffmatter jeg selger til høyest bydende over 100kr:-) ikke 100% sikker på om det er til b7 men passer ikke til b5en min værtfall. Disse mattene er nye og ikke brukt. sendes ikke så må hentes i drammens området Disse det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2013 Om du kan sende på min regning kjøper jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 1, 2013 byr 300kr + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 1, 2013 Tror ikke jeg gidder og sende dem så selges til den som byr mest og henter dem i nærheten av drammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 1, 2013 okey da henter jeg di i drammen for 300kr da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 1, 2013 300 er notert:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 1, 2013 Hvis du vil Frode så kan jeg jo ta dem med meg til Hvalstad ( jobb dagtid ) hvis noen vil hente dem der ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2013 Det er jo også en mulighet Sigve:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...