#1 Skrevet November 30, 2013 Etterlyser nedre dørlister fra A4 B6/7 NON s-line eller RS4 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2013 Har du s-line lister kan vi sikkert bli enig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2013 Jeg har non-sline lister, sølvfarga og minst 2 av dem trenger ny lakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2013 Lakk har ikkje mye og si når eg må hel lakkere etter ombyggingen uansett... Komt i kontakt med en som sikkert har endel flere deler eg trenger og, om eg ikkje får kjøpt alt hos han vil eg sikkert komme tilbake her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2013 Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 13, 2013 Jeg kvitter meg gjerne med non s-line listene mine! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...