Audi A6 sedan 2.4 V6 1999 "Lett rep. objekt" selges!

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bil: Audi A6 Sedan (4B / C5)

Årsmod: 1999

Gir: Manuell

Motor: 2.4 V6 165hk

KM: 273,300

Pris: 15,000kr

Sted: Jessheim/Akershus

EU: Frist 30.11.13 (SISTE frist: Januar 2014)

 

Velger å prøve å selge min Audi A6 4B Sedan da den ikke ble eu godkjent og fordi jeg har rett og slett lyst på stasjonsvogn!

Dette er en 2.4 V6 bensinmotor med manuell og forhjulsdrift som hadde rulla rundt 255,000 km da jeg kjøpte den i april

 

Nå har jeg kjørt den hele våren/sommern/høsten og har nå rulla litt over 273,300km i skrivende stund.

 

Ting som er kjipt:

3 2'er feil på eu kontroll 22. nov:

- Stor slitasje i ytre endeledd venstre

- Slitt bærekule - høyre foran - nede

- Oljelekkasje fra motor (Kontrolløren mente at å skifte toppdeksel og kamstiller pakninger ville fikse dette)

 

- Venstre hovedlykt: Innmaten på lykta er løs og jeg vil si den er ødelagt pluss de er slitte så bilen hadde blitt glad for et par nye :)

- Også skulle en kompis montere "gjenbruks" solfilm på bakrutene, men med bakdørene er ikke jobben helt ferdig ennå, men jeg kan sikkert få det fiksa før salg hvis ønskes.

 

Ellers er bilen "godt tatt vare på", byttet bremseklosser, skiver, motorolje, tennplugger, luftfilter (K&N innsats) og bunnpanne i våres/sommer

I skrivende stund er det halogen pærer i hovedlykter men følger med xenonkit og ledpærer til parklys som jeg har hatt montert siden jeg kjøpte bilen i April. Er montert xenonkit i tåkelys foran.

 

Forrige eier bytta frontfanger og panser etter en liten påkjøring og gjorde ikke "særlig" god jobb med å lakkere men jeg har ikke hatt tid eller anledning til å lakkere selv, men ser for meg at det ikke er en stor jobb hvis du kan selv eller kjenner noen

 

Så som du ser, det er litt å gjøre

Jeg har også 18 tommer sommerdekk og en basskasse som kan følge med hvis interessert.

 

Pris: 15,000kr med 18 tommere og basskasse

 

Tar gjerne imot bud men vær saklig er du grei :)

Her er noen bilder fra i sommer, er litt mørkt akkurat nå men skal vaske bilen i morra og ta noen flere bilder da :)

IMAG0023.jpg

IMAG0113.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.