#1 Skrevet November 12, 2013 En annen ting.. Jeg har prøvd å bytte pærer i tåkelysene slik at de skal matche led-parklysene mine. Xenon funket delvis, men slet med å "tenne" begge lysene (kan vel koble via rele og til konstantstrøm). Fant derfor noen H7 led pærer.. Disse funket ikke, så jeg monterte motstand på dem. Måtte da bruke 2 stk motstander på hvert lys, og da forsvant feilmeldingen. Problemet er at det kommer et lite "blink" i lysene ca hvert 20 sek, noe som er jævlig irriterende. Hvordan kan jeg få bort dette? Flere motstander? Finnes det led pærer med "innebygd" motstand? Kjøpte også et sett GP thunder 8500k, men disse var ikke slik som på bildene. Var hvitere enn halogen ja, men ligner ikke på led/xenon. Så er der noen som har forsalg til gode pærer som FUNKER og som ligner på xenon med fargetemp mellom 4300-6000k?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 12, 2013 Rart med Xenonsettet ditt.Monterte nettopp Xenon på min egen og fungerte heilt topp.Mitt sett har innebygget feilmld fjerner da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 12, 2013 Aaah, kan være der det ligger kanskje.. Har du ledningsnett som går på batteriet, eller bruker du BARE de org ledningen som går rett til tåkelysene? Hvilke sett er det du har? Hvor kjøpte du dem? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 12, 2013 Brukte bare orginale ledningene...ingen rele å vas. Tja hvilket merke husker jeg jaggu ikke...må finne eska igjen da,men kjøpte det av en kar her på forumet for en billig penge.Skal finne navnet hans å sende deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 12, 2013 Høres bra ut! =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...