#1 Skrevet Desember 1, 2013 (endret) Kjøpte ett sett med "RS6 look" plasmaskiver som jeg skulle ha i A6'en min... De jeg fikk var det analog klokke på. Passet veldig dårlig gitt! Så da selges dette settet høystbydende. Skal det sendes så er det kun forhåndsbetaling og selvfølgelig pluss frakt. Vi starter med bud på 100 kr pluss frakt. Om det passer din bil aner jeg ikke. Se på bildene under. Legger ved bilde av kvittering. Dette kostet meg €63.90 pluss norsk tullgebyr og mva:-) Det siste bildet er av tilsvarende produkt som ligger for salg nå. Der kan dere lese mer detaljert info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2013 er dette bare å koble rett på? er lyset i skiva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2013 er dette bare å koble rett på? er lyset i skiva? Det er ikke plug-n-play såvidt jeg har skjønt. Man må finne ut hvor man vil hente strøm fra selv osv... Men ja, lyset er i skiva. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2013 byr 100 inkl frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2013 Byr 200,- Lars 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2013 Byr 200,- Lars Det er notert. Tipper vi avslutter budrunden søndag jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 7, 2013 Byr 250:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 8, 2013 300 her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2013 Vi snakker pluss frakt? Avslutter budrunden klokka 20:00 i kveld. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 8, 2013 300 + frakt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...